Podle platební brány GoPay moje platba vypršela, přesto mi byly prostředky staženy z bankovního účtu
Při platbách máme s bankami nastavený a dohodnutý časový limit na zpracování platby 25 minut. Za tento čas musí banka platbu ověřit, zpracovat a zaslat nám potvrzení o zrealizované platbě.
Ve Vašem případě však banka platbu neprovedla v tomto limitu. Proto byly Vámi obsazena místa uvolněné do dalšího prodeje a nákup vstupenek je třeba zopakovat.
Vrácení prostředků - V případě, že Vám byly finanční prostředky staženy z vašeho bankovního účtu, do 3 pracovních dnů od platby Vám budou peníze automaticky vráceny na Váš účet.
Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám zakoupit si jiná místa a použít přímo platbu kartou namísto bankovního převodu.
Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.
Omlouváme se za vzniklé komplikace a nepříjemnosti, avšak chování bank a jejich případné technické odstávky neumíme ovlivnit.